Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??

JessicaM

Trådstartare
Jag har sökt o sök men jag hittar inga gipsformar mer än sådana små som man köper till barnen. Jag är ute efter något större varianter som man kan måla o ha som prydnad etc etc

Någon som vet någon hemsida som säljer detta???
 
Sv: Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??

Menar du typ som amerikansk hobbykeramik? I så fall kan du googla på det, hittade några bra sidor :)

Blev själv sugen på att köpa och måla nu ju!
 
Sv: Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??

Jag ska kolla med butiken i stan om de säljer på distans. De har gipsfigurer, rejäla sådana. Den största var en meterhög fyr. I helgen har det varit många fullstora pumpor i skylten.
 
Sv: Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??

Helst svenskt då jag inte vill betala tull.. Borde ju finnas i sverige tycker jag. De säljer ju små gipsfigurer som man häller gips i och som barnen målar sedan, måste väl finnas något för oss vuxna också! :)
 
Sv: Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??

Nej men alltså det är en viss sorts keramik, finns på massa ställen i Sverige, oftast ute på landet. Jag hittade några svenska hemsidor där man kunde beställa hem :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 958
Senast: Blyger
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 914
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 717
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp