Lite positivt om Frick

Sv: Lite positivt om Frick

Hej Åsa med familj!

Jag känner så med er och vet precis vad ni går i genom. För ett halvår sedan var mitt lilla barnbarn tills med sin övriga familj på en travbana. Mitt barnbarn råkade där ut för en allvarlig olycka och har fått obotliga hjärnskador. Just som du Åsa skriver om glädjen över att ett ben sträcks, en arm rör sig ... Jag känner så väl igen hur glad man blev och ändå var man så ledsen.
Mitt i all trauma blev dessa självklarheter en lycka.
Av hela mitt hjärta hoppas jag att Jim är på väg tillbaka och att ni har styrka, kraft och mod att finnas där för honom.
En stor och innerlig kram från en farmor.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 507
Senast: MML
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: svea
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 340
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar