Lite ögongodis på ridutrustning

Sv: Lite ögongodis på ridutrustning

Tack så mycket! ja visst är det:love: jag har kollat på det men inte heller vågat köpa det men nu när jag ändå var tvungen att köpa ett hack så blev det ett sånt här och jag är supernöjd för han älskar det verkligen, går jättefint på det:):)

Nu har jag en bättre bild också:) där man ser lite mer, jag har nu putsat tränset så att det är mörkare och ännu finare:love:

p9.jpg

ja visst är det fint:love: det finns ju faktiskt i brunt och svart nu också:) så du får läga in bilder när du köpt ett!;)

...ja, ja men vilken fin sits du har och nog är det lättare att städa stallplanen, hänga upp staketet och klistra på några diamanter än att rätta till sitsen (säjer en som vet...)
You made my day!! Tack!
Fast det känns tungt att ta tag i allt gammalt förfall man bosatt sig i!
Men har alltid inställningen att hellre en välmående vältränad häst än all tid åt fix på gården, det kommer ändå att ta halva nästa sekel att reda upp...:cool: Fast gärna allt på samma gång!

Känner att det kan bli lite fel om man stökar ut sig för mycket och uppenbarligen lägger en massa krut på utstyrsel, matchning och pynt, men missar det vesäntliga i träning o ridning. Eller så är det bara jag som är rädd att dra ögonen åt mig, hellre grå mus i bakgrunden tills allt sitter.. :o Vilket det sällan gör:rofl:

Snart kommer paketet med lite rött iaf! Ska fota lite då:D

Det ser ut presis som det tränset vi fick med westernsadeln vi köpte (innan vi skaffade häst.. :angel: konstigt nog passade den inte någon av våra hästar så den ligger obrukbar) :D Minus justeringarna då.
Och så har ju mitt träns blivit omsytt till en ful kapson, ett hundhalsband, hållare till pisken på vagnen och lite sånt...

Snyggt.^^

Nu har jag en bättre bild också:) där man ser lite mer, jag har nu putsat tränset så att det är mörkare och ännu finare:love:

p9.jpg

JISSES vad vackert hack! :love: Jag blev alldeles kär!! Får man fråga vad krussidullet gick på? :d *drömma*

Jag vill också ha bling men pannband görs inte för stora hästar verkar det som, någon som har tips om ställen med lååånga pannband med bling....

Hjälp! Inte billigt men inte omöjligt! För jag använder mitt hack ganska mycket och det skulle inte skada med ett sånt där otroligt snyggt istället, jaja drömma kan man väl alltid :love:

Så här ser oftast Siolas utrustning ut när vi tränar.

jag klantade till det med bilden......

Senast ändrad:

Kände mig lite utanför i denna tråd, då inte vi har någon flashig utrustning att visa upp,
så jag tänkte att vi skulle blir lite trendiga vi också så att vi fick vara med i gemenskapen.
Så nu har jag "Pimpat" mitt vrålåk, bara för din skull IngelaH.
Visst blev han snygg i detta hemmabygge :angel: :rofl: :rofl: :rofl:
*ironi* ;)

YO_080426-121_copy1024.JPG

YO_080426-017_copy1024.JPG

YO_080426-103_copy1024.JPG

Jag funderar också på en gardintofs, till något av mina vanliga huvudlag åt damen. :D Vi får se, vad jag hittar, jag får väl återkomma med bilder senare.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka