Lite hästmys

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev lite ponnyridning idag på en ponny som min hyresvärd äger. Hon ägde den för ett antal år sedan när hon drev ridskola. Sen sålde hon den men köpte tillbaka den senare.

Jag red ut tillsammans med hyresvärden och ponnyn tyckte det var kul att komma ut. Hon gick inte så fort, men när vi kom till ett pyttelitet dike tyckte hon att det var en anledning att ta ett skutt. :p Ja, eller något som liknade ett skutt i alla fall.

Det blev en mindre tur men i morgon ska jag rida en liten tur igen. Hon behöver röra på sig och jag behöver något att göra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 754
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 740
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
648
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 400
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka