Lite gnäll, flyttad från körgnägg

Fia-Lina

Trådstartare
Nu tycker jag att vi provat det här med uppdelat forum ett tag. Tillräckligt länge för min del!

Jag är inte alls här lika ofta nu, när det är mycket svårare att få överblick över vad som kommit in sen sist.
Om nu dressyr- och andra forum blivit så stora att de måst delas upp, så vill jag att vårt lilla forum får vara som det var förut!

Det kan väl inte finnas några tekniska hinder för att ha en del forum uppdelade, och andra inte?

Lotta

Sv: Lite gnäll

Hej!

Instämmer helt! Det är bara så jobbigt med extra knapptryck för att eventuellt hitta vad man letar efter.

/Lavinia, ja, idag är jag bakåtsträvare!

Instämmer.

Ett argument till är att uppdelningen lätt blir konstlad och fel. Körning inbjuder ju till att involvera övriga kör-forum. Ta "Artikel i hästfokus" som exempel. Den kunde lika gärna hamnat under Körningsutrustning eller Körningsgnägg.

Ska man promt dela upp körningen, så kunde ett speciellt underforum för tävling vara en idé. Det var uppe till diskussion för ett par år sedan men rann ut i sanden. Fast hur drar man gränserna där? :)

LIA

JAG HÅLLER OCKSÅ MED JAG ÄR INTE ALLS HÄR LIKA OFTA SOM FÖRUT!!!

Det känns som slöseri med tida att klicka sig fram o tillbaka mellan underforumen för att eventuellt se EN NY TRÅD och sen glömmer jag ju av var den låg någonstans och så klickar jag mig tillbaka och klickar fel osv, JAG ORKAR INTE DET OCH HAR FAKTISKT TRÖTTNAT. Det känns helt meningslöst. Däremot inne på westernforumet där jag är en del, där fungerar det mycket bättre för det finns många fler inlägg/trådar URSÄKTA ATT JAG SKRIKER HÖGT EMELLANÅT MEN JAG VILL VERKLIGEN INTE ATT NÅGON SKA MISSA MIN ÅSIKT :p :) TACK O HEJ FÖR MIG

Jag instämmer en gång till med detta vältaliga inlägg! :D

Jag instämmer till fullo! Körforumet har bara blivit krongligt och jobbigt och svårt att överblicka. Nej tillbaka som det var förut!!!!

jag instämmer IGEN!
Jag vill inte säga att jag räds nya förändringar eller något, jag tycker t.ex. det fungerar bra på westernforumet, men det är helt enkelt inte passande på körforumet att dela upp det på detta vis.

Det skulle då innebära att ingen utrustning här, inga gnägg trådar.. De skulle inte vara här förut nämligen... :smirk:

Nej, just det!
Här har vi inte flera inlägg än att alla körrelaterade frågor kan få rum!
Tänk att få leta sig fram på "utrustning" bland mängder av inlägg dagligen för att hitta något om körning! Och när jag frågar, hur många av er kunniga ser min fråga om den ligger där?

Tillbaka till det gamla, och med lite vidare tolerans för om någon gnägg-tråd finns på körning!
Om vi som hänger här tycker det är ok (den som bara vill läsa/svara på "seriösa" körfrågor läser väl inte de andra) så kan de väl få vara!

Lotta

Jag är mycket sällan inne på utrustning. Bättre att sånt ligger här.Hoppas att Gunnar ser detta nu med och tar till sig vad vi tycker.

Jag instämmer nästan.

Jag tycker det är bra med en uppdelning, men det kan räcka med vanliga inlägg och så en för körningsgnägg tycker jag, alltså 2 underforum röstar jag för.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 374
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar