Lite funderingar.

M

Madde71

1. Är det ngn som vet om och isåfall vilket datum Lovisedalsritten kommer vara?
2. Är det ngn som vet om och i såfall vilket datum Ekenäsritten kommer vara?
3. Är det ngn som vet om och isåfall vilket datum Kungaritten (Kungsör-Arboga) kommer vara?
4. Kommer det att vara ngt DM för Sörmland, isåfall vilken ritt?

Sv: Lite funderingar.

I östergötlands gästbok står det att det blir en Ekenäsritt och troligen 30/3.

Skulle passar mig kanon med en 40km då. Skulle knappt kunna bli bättre. :)

/Linnea

Du hittar den kompletta och korrekta tävlingsterminen på Ridsportförbundets hemsida. Det finns två sätt - antingen går du in på distansens sida och klickar på "Tävlingstermin 2008", då får du upp en komplett förteckning över nästa års ritter. (du kan också klicka på denna länk: http://www2.ridsport.se/files/{851E24E5-646C-4A92-8B28-7574CBC22A82}.htm )

Det andra sättet är att gå in på Ridsportförbundets tävlingsdatabas. Klicka på "Sport/Tävling" i vänstra menyn, sedan på "Tävlingstermin/Propositioner" och inne i databasen väljer du sedan tidsperiod och disciplin.

Ingen av dessa ritter finns med, men jag har hört från flera håll att de kommer bli av därför ställde jag frågan här för att få veta säkert om det blir så....

Att Sörmland inte kommer att ha ngt DM enligt tävlingsterminen stämmer alltså?

Hej Madde!

Lovisedalsritten blir av. Det datumet vi först tänkt var upptaget av hoppningen, så vi har fått köra en ny "fråga markägare och funktionärer-runda" så vi ska snart spika nytt datum. Det blir i april i allafall.

Hej Madde!

Lovisedalsritten blir av. Det datumet vi först tänkt var upptaget av hoppningen, så vi har fått köra en ny "fråga markägare och funktionärer-runda" så vi ska snart spika nytt datum. Det blir i april i allafall.

Vad roligt, väntar med spänning på datum och hoppas att det passar med familjens planering..

Ekenäsritten 40 km CR och 20 km PP blir den 30/3.
Banan är lätt och trevlig, mycket grusvägar och fina miljöer att titta på för de som rider ;)
Tävlingsplatsen är jättestor och rymlig med alla faciliteter på plats (skönt för för alla).

Jag håller på med proppen och ska skicka in den så att tävlingen kommer in i systemet.

Välkomna till oss!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 659
Senast: Blyger
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 025
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka