Lite akut datorfråga...

martha

Trådstartare
Frågar här då jag vill ha en snabbt svar...
Jag håller på att ladda ner en media player version...MÅSTE jag vara uppkopplad hela tiden, eller laddas det ner även om jag går ur internet????
 
Hela grejen med nedladdning bygger på att man är uppkopplad, med den servern, man laddar ned från.
Men det finns program som återupptar nedladdningen där du slutade,för att slippa börja från början igen om det blir avbrott.
 
Var medveten om att du kan gå miste om vissa funktioner när du uppgraderar mediaplayern!
har du t.ex. kunnat kolla på DVD innan, lär det inte gå efter uppgradering!
 
Shit också...min internet uppkoppling stänger av sig om jag inte "gör" nåt på ett tag......menjag får väl vänta då...vad är det för program som gör att man inte måste börja om igen???
jag är helt skitdålig på datorer....
 
Get right, använder jag det är ett gratisprogram.
Annars kan du ju koppla bort utloggningsfunktionen om du vill.
 
Någonstans konrollpanelen/högerklicka öppna internetalternativ,har jag för mig det ligger.
Men jag sitter uppkopplad i ett nätverk, så jag saknar funktonen ,så jag kan inte kolla.
 
Det där som känner av om du inte gör nå't är nog samma sak som känner av att du laddar ner nå't, alltså är det ingen fara :)
 
Det gick bra :bump: :bump: :bump:

Jag vet att gubben har laddat ner grejer ibland(börsen) och han kommit upp i 80-90% och det har skitit sig och fått börja om från början igen :crazy:...men nu är det fixat iallafall :D
 
Usch, det är så tradigt och frustrerande att bli nerkopplad! Blev själv nerkopplad nyss när jag bara läste olika inlägg. Eller så tröttnade datorn på att jag jämt är på Buke och inte på andra äventyr! :D
 
Men då kan det vara något annat. Ring din support, det finns inställningar man kan göra så att uppkopplingen blir stadigare :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 889
Senast: Viva
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 113
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp