Linjeavel Landadel??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tashinajess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 690
T

tashinajess

Är intresserad av ett avelssto som har Landadel ff.
Jag är intresserad av att betäcka med Landor S som har Landadel som far. Tror ni att det blir tokigt?
Lite nära släkt??

Fölet får alltså Landadel som mff samt ff.

Råd. :bump:

ff-Landadel
far
föl
mor
mf
mff-Landadel

Sv: Linjeavel Landadel??

Jag hade Landor S som stark kandidat till mitt Landlord-sto. Men nu blev det aldrig att jag betäckte henne.

Det är vanligt i Tyskland att de har Landgraf tätt!

Är intresserad av ett avelssto som har Landadel ff.
Jag är intresserad av att betäcka med Landor S som har Landadel som far. Tror ni att det blir tokigt?
Lite nära släkt??

Fölet får alltså Landadel som mff samt ff.

Råd. :bump:

ff-Landadel
far
föl
mor
mf
mff-Landadel

Det kan bli skarpt!!,men säkert med stor potential.

/barb

Något man ska tänka på är att Landadel drabbades av pungbråck och hade problem med allergier.

Liknande trådar

Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: JosephineR
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 322
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 922
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka