Linda för träning?

D

Dorothea Neumann

Hur långt ner ska man egentligen linda lindan när man ska tränna?:confused: Alla som jag har frågat säger olika... "Inte längre ner än till kotan.." ,"Över kotan och en bit ner.." Eller så tycker de att det skadar mer än vad det nyttar...:( Snälla kan någon hjälpa mig ..jag vill inte förstöra min pålles ben!!! Tack i förhand

Sv: Linda för träning?

Jag lindar alltid uppifrån o ner över koten några varv extra runt kotan o upp igen till under knät. Överlappar ca en halv lind bredd hela tiden. Lindor är det bästa skyddet om man har tillräckligt långa vill säga. Ingen sand eller grus kommer innanför och skaver...

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
550
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 732
Senast: fixi
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 479
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka