Likasinnade vänner

MissFideli

Trådstartare
Jag är ganska usel på att umgås, sitter gärna hemma i soffan. Har några vänner som jag tycker jättemycket om, men vi har inte direkt liknande intressen. Den närmsta vännen har är dessutom ensamstående med 2 barn under 10, vilket såklart gör hennes tid att umgås mycket begränsad.
Men nu känner jag att jag saknar vänner som är som jag? Inte så att man måste ha exakt samma hobbysar och så, utan kanske sättet att vara. Jag är spontan och rastlös, vill helst göra saker när jag träffar nån. Men hur hittar man "tokiga" vänner? Finns det facebooksidor? :p

:D
Jag tycker det är läskigt med många på en gång :o
Jag är inte alls ett fan av att träffa (ens likasinnade) flera "okända" personer. Men jag gav det ett försök och DAMN vad det var skrämmande, kul, intressant och väldigt väldigt trevligt :bow:
Old girls and boys sist att knoppa in framåt morgonkvisten :rofl:

Så jag säger bara - gör ett försök och du blir fast...

Jag är inte alls ett fan av att träffa (ens likasinnade) flera "okända" personer. Men jag gav det ett försök och DAMN vad det var skrämmande, kul, intressant och väldigt väldigt trevligt :bow:
Old girls and boys sist att knoppa in framåt morgonkvisten :rofl:

Så jag säger bara - gör ett försök och du blir fast...

Det var ju fint att värdinnan kroknade typ först :cautious: :laugh:

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 818
Senast: monster1
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 614
Senast: Queen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 232
Senast: Johanna1988
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 820
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka