P
prince77
Vad du säger kan man ju inte lita på.Du verkar ju kläcka ur dig sånt som du TROR är santJag vet säkert. Det räknas som nedskräpning och skall precis som hundbajs plockas upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad du säger kan man ju inte lita på.Du verkar ju kläcka ur dig sånt som du TROR är santJag vet säkert. Det räknas som nedskräpning och skall precis som hundbajs plockas upp.
Jag har då inga problem med att byta bajsblöja på mina barn. Men du verkar att ha grava problem med att ta rätt på bajset efter din häst.Vill du ha människobajs på dina skor?
Antagligen inte, du har en fobi och räknas som psykstörd.
Din reaktion mot människor som du tycker är otrevliga mot dig, kommer förr eller senare att slå tillbaka på dig själv.Vad du säger kan man ju inte lita på.Du verkar ju kläcka ur dig sånt som du TROR är santJag vet säkert. Det räknas som nedskräpning och skall precis som hundbajs plockas upp.
I mitt fall så beror det på att jag inte i min vildaste fantasi kunde tro att du bedrev en verksamhet som du inte viste reglerna omkring.Mycket lustigt att flera sidor senare i denna "diskission" är ni helt enkelt säkra på att ni har rätt. Varför inte kläcka ur er det tidigare?
Då så tycker jag att du tar med dina arbets-skor i sadelväskorna på rid-turen. Så kan du ju byta om på fötterna innan du sparkar undan häst-bajset. Du får nog plats med en stövelkneckt i väskan också.Jag har inte heller problem med hästbajs. Jag kan kliva i det,jag mockar hela stallet men då med mina arbetsskor.
Jag VILL helt enkelt inte få bajs på mina ridstövlar.
Jag trodde att du skrev en tråd för att du var arg på Gubben som skrek.så du trodde jag skrev en tråd för att försöka göra mig lustig? Mitt råd är att ta ALLA trådar på allvar.
Så du menar att en ramp förebygger att jag får bajs på skorna. Förklara.
Det skrev du ju redan i ditt andra inlägg.Jag har väldigt svårt att tro på det en skrikande eller allmänt omogen människa säger.
Så det visste jag ju. Och där så var du inte trevlig mot gubben. Du analyserade honom och kallade honom för saker och vägrade att lyssna på honom av den orsaken.nej men med tanke på hur j*vla otrevlig han var så känns det som att jag kan trotsa honom bara därför att.
Hade det varit en trevligare attityd hade det inte varit några problemas men folk som får psykbryt för mindre ger jag inte 5 öre för.
Nu var det så att min häst lämnade en blaffa på denna asfaltväg och ut kom en galen gubbe som verkade få psykbryt och skrek att vi skulle ta bort det.