Licens, när är den betald?

J

Jojjo_93

Hej, för ungefär 11 dagar sen betalade jag min ryttarlicens och idag försökte jag anmäla mig till en tävling men det fungerade inte. Det stod att min licens ej var betald, men jag har ju betalat den.

Hur lång tid tar det innan licensen räknas som betald? :confused:

Sv: Licens, när är den betald?

Det ska inte ta längre tid än en vanlig räkning, 1 bankdag skulle jag tro.

Det har nog blivit något fel med din betalning... Kolla så att du verkligen gjort allt rätt! :laugh:

Det ska inte ta mer än 3 bankdagar innan betalningen registreras, sedan kanske det tar ytterligare någon dag innan systemet i TDB uppdateras, men 11 dagar ska det inte ta!

De verkar ha lite problem där måste jag säga,
betalade dotterns licens i slutet på mars märkte betalningen med det referens-nummer som står på kvittot för uppdateringen.
Fick ett meddelande härom veckan med en fråga "om referensnumret inte är felaktigt för det finns ingen licens på det namnet"
Självklart är referensnumret fel om man letare efter MITT NAMN :grin:
Samma strul förra året och det var samma tjej skicka brev då också :cool:
Har kollat referensnumret och det stämmer med det på deras hemsida.

Idag när jag provade att anmäla mig klagade inte sidan på att licensen inte var betald så nu är jag anmäld :) Nu hoppas jag bara att de får penagrna i tid eftersom anmälningsdatumet går ut den 23 eller 24 april.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 355
Senast: corzette
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: igbest
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 536

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka