Leveranskvitto SMS?

tanten

Trådstartare
Jag skaffade en Samsung Galaxy 5s mini.
Håller på att försöka lära mig den och det är lika irriterande som vanligt.

Jag har alltid haft leveranskvitto på SMS för att se om det kommit fram. Ett par av mina vänner har inte sina privata telefoner påslagna jämt och ibland krånglar ju tekniken.

Jag hittar inget såtn på samsungen? Är det omodernt eller är det jag som inte begriper var jag ska leta?

Nu har jag inte just en Samsung Galaxy 5s Mini men en annan Samsung Galaxy så det kanske är samma inställningar på båda(?)
I alla fall så öppnar jag meddelande appen , går till inställningar (på min trycker man bredvid hem-knappen) och sen under Textmeddelandeinställningar (SMS) finns alternativet att bocka i eller ur Leveransrapporter.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara utan att gå in i detaljer, men ska försöka göra en lång historia kort. Jag har inte så...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
14 327
Relationer Precis som frågan lyder, skulle ni vilja det? Varför, varför inte? För och nackdelar? Min bästa vän och jag är grannar. Det är...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 372
Senast: Rhinos
·
Relationer Det började med att jag brukade se en kille på bussen som jag tyckte var helt galet söt. Jag berättade detta för mina vänner och...
Svar
7
· Visningar
1 705
Kropp & Själ Okej, jag börjar ledsna på att aldrig vara riktigt glad. Det går visserligen upp och ner (som för de flesta), men det var flera år sedan...
Svar
7
· Visningar
9 167
Senast: Elektronen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama