Lever Irco Marco?

Zuzzi

Trådstartare
Åtminstone hittar inte jag några uppgifter om han fortfarande lever? Någon som vet?

Övrig information om honom önskat även. Vet vad han har lämnat för hingstar men skulle vilja veta hur många stamboksförda ston, framgångsrika tävlingshästar m.m. också.

Egna tävlingsresultat.

Sv: Lever Irco Marco?

Irco Marco är stendöd. Har för mig han dog 2004 - då 33 år gammal men inte säker på åldern. Om det står 2001 på blup var det nog för att han togs ur aveln 2001 pga åldern. Men rätta mig gärna om jag har fel, någon! :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 577
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 868
Senast: Lavinia
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 569
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 905
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka