Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul. Jag såg Prides Super Nova på en utställning förra året eller var det -07 kanske. Hon vart BIS iaf o var 2 år då.
Jättefin med en otrolig gång. Kan ju skvallra att hon avgjorde mitt hingstval förra året.
Inte dem jag sett iaf. Tycker han verkar nedärva lätta eleganta ponnier med bra halsar.
Här kan du se i hans fotoalbum bla.
Finns fler på hemsidan.
OBS! Detta är en länk tagen från deras hemsida.
http://s77.photobucket.com/albums/j46/Rodde/Leuns Velds Elegant/
Men titta på de vuxna ridna avkommorna på hans hemsida under avkommor... så ser du dem vuxna.
Basera inte på mina åsikter...
Både mor och dotter väntar föl med Vita Nova's Hanassie, det kommer att bli mycket spännande att följa!
Vi har föl e. Elegant med Prides Super Girl, ett sto föl vid Namn Arhults Geisha, ursnygg och korrekt, fantastisk hals. Vi har också en avkomma u. EG Phoebe e. Leuns Velds Elegant, Arhults Playboy Guldbelönad!
Vet inte om sett "fel" avkommor. Jag har själv ett sto e.Elegant som har en härlig hals, nästan lite "hingstnacke". Hon har en fantastisk utstrålning och mycket bra gångarter! Hon är elegant, men ändå med mycket massa.Jag har blivit tipsad om att använda Elegant, men jag tycker att många av hans avkommor är tråkiga och klena i halsen, nedärver han det eller har jag sett "fel" avkommor?