Leuchtie halsband

Sv: Leuchtie halsband

postade annonstexten i inlägg #7

vill någon se hela annonsen så kan man söka på sveriges stora annonsajt B*****t. och välj rikstäckande..

då är det alltså bättre kvalitetsmässigt i jämförelse med likadana av andra märken?

Sv: Leuchtie halsband

Ah, sorry, missade det.

Det är definitivt bättre än de billigaste varianterna, däremot om det är så bra att det är värt att betala massor mer vet jag inte.

En grej att tänka på om man är den mindre ordningsamma typen: Leuchtien har ingen på-och-av-knapp utan stängs av när man hänger det lodrätt med batteridelen uppåt och startas så fort man håller det i en annan position. Ganska smart tycker jag men helt omöjligt att låna ut till t.ex. min roomie som är sådan som bara dumpar allt någonstans när hon kommer innanför dörren, dvs det stängs aldrig av och även om batteriet räcker länge så tar det slut rätt snabbt om den är på dygnet runt.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 856
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
800
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka