Let’s dance 2020

Rosett

Trådstartare
Kollar reprisen av första avsnittet nu. Nån mer som följer programmet?
Tankar, kommentarer?
Kul att de har ett samkönat danspar. 🕺🕺

🕺💃

Jag vet inte om jag ska se varje avsnitt, just nu är det mest som tidsfördriv. :angel:

Kollar reprisen av första avsnittet nu. Nån mer som följer programmet?
Tankar, kommentarer?
Kul att de har ett samkönat danspar. 🕺🕺

🕺💃

Jag vet inte om jag ska se varje avsnitt, just nu är det mest som tidsfördriv. :angel:
Jag följer! Har kollat i många år och skulle jättegärna vilja dansa. Fotbollsspelaren, vad han nu hette, och Alice var överraskande bra. Andreas kan ju dansa, frågan är hur bra han anpassar sig till att kunna dansa enligt tekniska bedömningen. Och så vore det roligt om Anders kunde hänga med ett tag och utveckla sig som dansare.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 405
Senast: Johanna1988
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
987
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 064
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan... 23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka