Lekeberg,markpriser!!

FannyN

Trådstartare
Finns det någon som har hum om det här???
Har fått löfte om en jättefin äng stor, öppen ett stenkast från huset.Markägaren sa att det är bara du slår upp stolpar....men jag sa att vi ska väl ändå skriva något ?!? Så han kommer på torsdag och innan dess vill jag skaffa lite kunskaper.Arrendepriser,markpriser etc....
Vill helst köpa.....
Hoppas nån svarar// Åsa

Sv: Lekeberg,markpriser!!

Är det gratis så är det bra, be bara att få uppsägningstid så att du hinner fixa nytt om det skulle bli så .Många markägare är bara glada att jorden utnyttjas. :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 408
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 110
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 176
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar