Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här bådar illa. Tåget till Gävle är helt knökfullt. Hjälp vill inte stå från Gävle till Bollnäs
Varför är folk inte ute och lever ut sin inre pyroman eller sitter och super någonstans?
valborgiuppsala.seVad ar det som hander?
Demokratin kan bara begränsas mot dem som är mot demokrati.Jag blir väldigt illa berörd och ledsen när jag ser detta.
Demonstrationsrätten är en viktig del av våran demokrati. Att exkludera en grupp anser jag inte är ett lämpligt alternativ alls.
Deras åsikter och förehavanden har jag inget för alls och försvarar inte på något sätt men jag försvarar allas demokratiska rättigheter som vi tack och lov har.
Hellre att folk ansöker och får godkänt på demokratiska grunder oberoende av vilka och deras åsikter än att leva i ett diktatur.
Jag vet vad jag gör 9 september när vi har val och jag vet varför, jag deltar i demokratin!
Åskar hos mig nu.Ingen åska spådd i vårat område.
Här haglar det nu, tror jag. Minst sagt ostabilt väder idag..... Vi har haft det mesta: åska, hagel, regn, blåst, sol......Åskar hos mig nu.
När jag dagpendlade till jobbet i huvudstaden hände det regelbundet om fredagarna att jag fick stå större delen av resan hem på em. 1 och en halv timme.
Orkade man så beställde man sittplats men det kostade extra när jag hade månadskort. Kul avslutning på arbetsveckan.
Fått kebabtallrik levererad