Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter jobbet i så fall. Men jag rotade fram min bordsfläkt från förrådet.Du har inte möjlighet att pipa iväg och handla ett par shorts?
Nej men det är väl dags att ta helg va? Efter den här konstiga, röriga dagen så tycker jag verkligen det!
Tycket allt sånt är så luddigt överlag.Försöker fokusera på jobbet de sista timmarna. Blir inte klok på vad en fyraåring ska kunna av grammatiska strukturer. Normeringen av gjort test säger en sak, litteraturen en annan. Sovit för lite i natt vilket gett en fin kombo av huvudvärk och lätt illamående.
De hade ju en inneboende som betalade för sig. I övrigt vet vi ju inget om hennes förutsättningar. Sjukdom? Funktionsnedsättning? Andra problem?Alltså "bästa arbetsförmedlingen". Blir så provocerad. Tex 19 årig tjej, bor i en trea med pojkvän med hund (ar)? Verkar ha noll driv. Berättar om att bidragen inte räcker osv. Herregud människan är 19 år. Det är väl bara studera? Men inställningen verkar vara att det är bara skriva in sig på arbetsförmedlingen och invänta bidrag? Hon säger att det är svårt att ha råd med hyran. Men måste man som 19-åring bo i en trea? Är väl mer normalt att dela på en etta i den åldern? Och djur, har man det i det läget? Varför studerar de inte, flyttar, GÖÖÖÖÖR NÅGOT??
@tornblomma Du skrev i förra tråden:
De hade ju en inneboende som betalade för sig. I övrigt vet vi ju inget om hennes förutsättningar. Sjukdom? Funktionsnedsättning? Andra problem?
Det är inte alltid att ”bara göööra något”.