Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buke lyssnar alltidSå värdelöst det här är. Jag har blivit singel efter 16 år o vissa dagar är värre än andra. Det är så förbenat jobbigt o svårt att hitta sig själv o reda ut vad vill jag med mitt liv. Jag är också arbetslös, vilket inte heller gör livet så mycket roligare.
Du hittar dig själv igen, fram tills dess så lyssnar buke.Så värdelöst det här är. Jag har blivit singel efter 16 år o vissa dagar är värre än andra. Det är så förbenat jobbigt o svårt att hitta sig själv o reda ut vad vill jag med mitt liv. Jag är också arbetslös, vilket inte heller gör livet så mycket roligare.
Är nog ingen som märker när duracellkaninen skuttar omkring, njut av känslan istället.
Du har inte möjlighet att pipa iväg och handla ett par shorts?Jag har glömt ta med mig shorts så det blir till att svettas idag. Jag hade glömt att det alltid är soligt i Åkersberga och svinhett på kontoret.
Och så har jag ingen tillgång till dusch .
Jag längtar hem igen.
Du vet ju att jag inte direkt är så företagsam av mig Men jag tycker att det har löst sig riktigt bra nu efter att jag låtit tiden gå. Visst, det tog några år, men nu känns det som att vi är på rätt spår liksom.Tack.
Men alltså. Livskriser o den sorg det innebär. Vad gör man? Hur klurar man ut vad man vill med sitt liv?
Låta tiden gå? Springa iväg omprata med någon? Något annat?
Jag har inte den blekaste.
... eller ta fran saxenDu har inte möjlighet att pipa iväg och handla ett par shorts?