Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rätt, tjusigt med ny fräsch tråd.Hoppas det blev rätt
Skämtade bara men man brukar säga det som inte går att laga med gaffa är skrot och då menar jag man lagar allt med det fast det går att fixa på annat sättRätt, tjusigt med ny fräsch tråd.
Gällande ditt inlägg i förra tråden, Mr Silvertejp verkar ha svårt att inse när saker försökt passera förbrukat stadiet och hur mycket jobb och tid små grejjor kan vara värda att slita med.
Jag tycker mitt alias för honom är både lite kul/smart och snällt ( snällt mot övriga på buke att slippa se massa fulord på lagom låg nivå). Jag hade lätt kunnat ha ett mindre trevligt alias på den mannen då han även tyvärr inte har vidare social kompetens eller människosyn.
Jag är ju tjej = ganska korkad och okunnig inom allt verkar vara hans syn och jag tror ärligt att det inte bara är på mig tyvärr men han kan få tro det, bitvis stämmer det ju såklart för inte är det många människor som kan allt.
Här är det kris, gaffan är slut och silvertejpen är en ytterst tunn rulle bet inte hur det kommer sig Fattighuset nästaSkämtade bara men man brukar säga det som inte går att laga med gaffa är skrot och då menar jag man lagar allt med det fast det går att fixa på annat sätt
heartSå värdelöst det här är. Jag har blivit singel efter 16 år o vissa dagar är värre än andra. Det är så förbenat jobbigt o svårt att hitta sig själv o reda ut vad vill jag med mitt liv. Jag är också arbetslös, vilket inte heller gör livet så mycket roligare.