LEK - Gissa rasen!

Sv: LEK - Gissa rasen!

Den här kanske är lite för enkel men wtf. :)

50% ponnyras och 50% storhäst.

366a2faa.jpg
 
Sv: LEK - Gissa rasen!

Pffft, du hade ju uppenbarligen tjuvkikat :cool:

Tyvärr var den redan färdiggissad, så du blir poänglös ;)
 
Sv: LEK - Gissa rasen!

massor-att-gora.html


(Vet inte om det fungerar att ladda upp bilden)

Ledtråd: Blandras, känd för att vara väldigt friska raset, även väldigt smarta raser. En av de krafrigare och en av de smäckrare raserna!
 
Sv: LEK - Gissa rasen!

kl

Jag vet inte vad ni andra tycker, men det är skitsvårt att gissa på korsningar... det kan ju egentligen vara i princip vad som helst. (Absolut inte menat som kritik til er med korsningar eller till någon speciell bild)
Kanske därför tråden dog?

Mina är inte speciellt svårt att gissa rasen på men här kommer en:

sessa_bete.jpg


(renras)
 
Senast ändrad:
Sv: LEK - Gissa rasen!

kl

Jag vet inte vad ni andra tycker, men det är skitsvårt att gissa på korsningar... det kan ju egentligen vara i princip vad som helst. (Absolut inte menat som kritik til er med korsningar eller till någon speciell bild)
Kanske därför tråden dog?

Mina är inte speciellt svårt att gissa rasen på men här kommer en:

sessa_bete.jpg


(renras)

Är det en Quarter? :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 860
Senast: Barbabelle
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 454
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 212
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 241
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp