Kallblod
Trådstartare
Nu startar jag en ny lek här på buke! Leken går ut på att ni skickar in en bild på en häst och så ska läsare gissa vilken ras det är. Att tänka på:
• Du måste äga bilden du laddar upp eller ha tillstånd!
• När ni svarar på en bild, citera inte bilden! Den räcker med ett svar till användaren.
• Om hästen på bilden är en blandras, måste ni notera detta vid bilden!
• Skriv gärna med en liten ledtråd om hästen på bilden inte är en lätt ras att gissa eller att hästen inte ser så lik ut som man tänker att den rasen är. T ex om man skickar en bild på en shire så kan man skriva: "Rasen är känd för att vara makalöst stor!". Gärna lite svårare ledtråd om man vill!
• Helst ska hela kroppen vara med på bilden, i alla fall halva. En bild på et huvud räcker inte!
Här är min bild!
Ledtråd: Rasen kan endast vara tigrerad. (Har jag för mig)
• Du måste äga bilden du laddar upp eller ha tillstånd!
• När ni svarar på en bild, citera inte bilden! Den räcker med ett svar till användaren.
• Om hästen på bilden är en blandras, måste ni notera detta vid bilden!
• Skriv gärna med en liten ledtråd om hästen på bilden inte är en lätt ras att gissa eller att hästen inte ser så lik ut som man tänker att den rasen är. T ex om man skickar en bild på en shire så kan man skriva: "Rasen är känd för att vara makalöst stor!". Gärna lite svårare ledtråd om man vill!
• Helst ska hela kroppen vara med på bilden, i alla fall halva. En bild på et huvud räcker inte!
Här är min bild!
Ledtråd: Rasen kan endast vara tigrerad. (Har jag för mig)