Leggings på män, och avarterna av detta.

De enda gångerna jag reagerat "ungefär negativt" på män i tights har varit just när det känts som om de verkligen vill att man ska stirra på deras skrev (handlar ju, som nämnts, även om vad man har på överkroppen).

Jag har annars sett massvis av män i tights i många olika typer av situationer och är verkligen obrydd. Folk får ha vad de vill så länge de är någorlunda rimligt klädda. Jag stirrar mer på den man som går utan jacka i snöstorm än på den man som går i kjol/klänning på sommaren, eller för den delen tights.

De enda gångerna jag reagerat "ungefär negativt" på män i tights har varit just när det känts som om de verkligen vill att man ska stirra på deras skrev (handlar ju, som nämnts, även om vad man har på överkroppen).

Jag har annars sett massvis av män i tights i många olika typer av situationer och är verkligen obrydd. Folk får ha vad de vill så länge de är någorlunda rimligt klädda. Jag stirrar mer på den man som går utan jacka i snöstorm än på den man som går i kjol/klänning på sommaren, eller för den delen tights.
Det var ungefär så jag också reagerade när jag hamnade i en fejjangrupp jag trodde hade med stil och funktion att göra men visade sig vara en grupp för såna som verkligen gjorde allt för att "paketet" skulle synas så bra som möjligt ute på stan. :wtf: Det finns ju blottare och det där var så näta blottare man kan komma, helt vidrigt. :yuck:

1740348313294.webp

:angel::angel::angel:

Rör mig inte i ryggen hur folk klär sig..
Själv går jag runt i thermo overall när det kallt och ser ut som en mupp, bor som tur är ute på landet så få ser mig 😀.
Funktion går före stil numera..
Ja man väljer ju Mumintrollet-faktorn efter temperaturen och väderleken, jag åker glatt till stan i thermo-overall, den står det fö. TELE på och är orange och vill folk bry sig så gör för sjutton det då för jag vägrar att frysa. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka