Ledsen hund

Meibla

Trådstartare
Nu är Mulle så olycklig han bara kan bli. :( Det snöar för fullt ute, och matte är elak som tvingar honom att gå kopplad, så han inte kan rusa runt och leka snöplog och rulla sej i snön. Hans sår ser iofs någorlunda bra ut nu, men vill inte släppa honom innan dom läkt helt.

Nån som har nåt tips på hur man får honom glad igen? :crazy: Finns inget han älskar mer än snö, och just nu sitter han bara och gnäller för att han vill ut.

Sv: Ledsen hund

Stackars Mulle.

Här vräker regnet ned. Ingen snö så långt ögat kan se. Hundarna är smått sura. Idag blir det en lugn hemmadag/kväll. Inga långpromenader eller träningar.

Tack!! Ser att den redan är på väg. Det har börjat bli snöblask som trillar från himlen. :banana:

Åhå. Är det nu jag ska börja hoppas på att snön smälter bort här? :D

Det kan Du snart nog göra. Nu vräker det ner här och marken är snart vit. :banana: :banana: Nu får jag nog snart ända dagens planer och gå en långpromenad, så får vi ta "vilan" någon annan dag. :D

Haha. Vila kan man göra när man blir gammal ;) :angel: (eller när det spöregnar)
men måste faktiskt erkänna att hur mkt jag än avskyr snö, så går jag hellre går en långpromenad när det är snöar, än när det regnar.
Synd bara att min hund lyckas gå å skada sej precis innan snön kom :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 764
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 905
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama