Docka

Trådstartare
Hur lång tid tar det ungefär att rida ett Lätt C:1 pogram?
Ska nämnligen vara med på en maskeraddressyr och måste ha med en låt att rida till, och då är det ju bra om låten är lagom lång och inte tar slut då jag bara är halvklar...
Kanske ska nämna att det är på d-ponny, det tar antgligen inte längre/kortare tid för det, men ändå.
Eftersom det är på en ponny jag inte äger är det lite svårt att ta reda på eftersom jag inte kan rida den före, men vad skulle ni gissa?
:angel:

/Maja

Sv: Lätt C:1

Jag har för mig att det står i programmboken att det är ca 5 minuter, men är inte helt säker.

oooh....då får jag nog leta ett tag efter låtar då :crazy:

Fast det är klart... är det någon här som vet en lugn fin låt, som man kan rida till? som är på ja, 5 min?
Det måste inte vara sång med i den...bara en lugn låt (Hästan ska vara pegasus med horn & hela köret... :angel: )

Senast ändrad:

Leonard Cohen - Tacoma Trailer (väldigt lugn, väldigt vacker)
Leonard Cohen - Take this waltz (utan sång) :love:

5 minuter blankt tog det för mig när jag tig tid! Men det beror ju också på hur fort hästen går, om den rejsar genom hela programmet så.. ;) haha, då läre ju gå undan. Men popcorn-låten funkar alltid ^^ Inte så lugn kanske, men man blir glad!
Elin

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 098
Senast: ameo
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 140
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 457
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 478
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka