via

Trådstartare
Är det någon som vet vad han hittills har lämnat? Såg honom för några år sedan i Frankrike, och gillade honom skarpt! Enligt blodbanken har han inga avkommor alls, men det lär väl inte stämma, såvida han inte är infertil, för han stod till avel då jag såg honom.

Sv: Latinus

Första årgången är född 2005, R-kullen, vet inte om någon startat ännu.
Intressant med linjeavel 4+4 på KERJACQUES.

några som kvalat i sommar:

ROMANA A F 1'22''20 LATINUS 1'13''7 JEUNE STARLETTE 1'20''2 MESLAY-DU-MAINE 12072007 M. Jean Pierre Finielz

ROCCO VICI A M 1'20''80 LATINUS 1'13''7 IRLANDE DU NORD - MESLAY-DU-MAINE 12072007 E.A.R.L. Jack Doliveux

REVOLUTION A F 1'21''50 LATINUS 1'13''7 MY LOVELY GIRL 1'18''3 MESLAY-DU-MAINE 12072007 M. Jean Pierre Dubois

Är det någon som vet vad han hittills har lämnat? Såg honom för några år sedan i Frankrike, och gillade honom skarpt! Enligt blodbanken har han inga avkommor alls, men det lär väl inte stämma, såvida han inte är infertil, för han stod till avel då jag såg honom.

Han är då med i den franska statshingstkatalogen för travare 2007, för priset 150 euro + 1900 euro! Länk till katalogen

Blodbanken uppdateras bara genom körning mot STCs databas och det finska travsportförbundets databas, så de franska hästar som kommer med är sådana som finns inlagda där. Övriga franska hästar som är med har Per lagt in själv, om jag nu inte har helt fel förstås.

Liknande trådar

Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 412
Senast: Vicks
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 470
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: miumiu
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka