Sockerbit
Trådstartare
Jag var nyss ute med min 9-månaders tik, där ute möter vi en som är ute med sin cockerpoo hane och hon vill tvungen att de ska leka trots att jag säger att min inte skall det pga hon är under vila. Hur som helst så SLÄPPER hon sin hane lös och det första han gör är att han springer fram och bestiger min tik som troligtvis ska gå i löp inom snar framtid, varpå hon inte protesterar nämnvärt.
Jag föser bestämt bort hanen och matten till den blir nästan arg på mig. Jag förklarar att jag definitivt inte är intresserad av några blandrasvalpar och då börjar hon berätta om att hennes hane inte är könsmogen (den var 12 månader!).
Jag blir helt URSINNIG! Brukar ni låta era hanar klättra på tikar hur som helst? Och hur hanterar ni när andras hundar gör det på era?
Jag föser bestämt bort hanen och matten till den blir nästan arg på mig. Jag förklarar att jag definitivt inte är intresserad av några blandrasvalpar och då börjar hon berätta om att hennes hane inte är könsmogen (den var 12 månader!).
Jag blir helt URSINNIG! Brukar ni låta era hanar klättra på tikar hur som helst? Och hur hanterar ni när andras hundar gör det på era?