Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag fick jag se en smygfilmad filmsnutt på hur Postnord hanterar försändelser på en av sina terminaler, filmad precis före helgen.
Jag kommer _aldrig_ skicka nått med dem igen.
Idag fick jag se en smygfilmad filmsnutt på hur Postnord hanterar försändelser på en av sina terminaler, filmad precis före helgen.
Jag kommer _aldrig_ skicka nått med dem igen.
Paket ska vara inslagna så att de tål den hanteringen! Den enkla sanningen.
Klart intressantaste kommentaren här. Vad menar du?Kom på att jag inte vet hur det är med kolla masken om jag vill veta om det är stora eller lilla blodmasken![]()
Klart intressantaste kommentaren här. Vad menar du?
Idag fick jag höra om en seminstation som sänt 20 vita frigolitlådor i en sändning och PN slarvade bort SAMTLIGA.
Eller de dussintalet frysta doser travhingstsperma som kom bort. Levandefölavgift 250.000 kr.
Men DE har ju inget ansvar vet du väl.Åh herrejävlar. Jag hade stämt skiten ur dem.
Men DE har ju inget ansvar vet du väl.
Så de går inte att begära något som helst skadestånd eller ersättning. De kan inte hjälpa att det gått fel....
Men DE har ju inget ansvar vet du väl.
Så de går inte att begära något som helst skadestånd eller ersättning. De kan inte hjälpa att det gått fel....
Verkar ju jättekonstigt. Semin går (såvitt jag vet iaf) oftast som expresspaket och då gäller bl.a (saxat från hemsidan) :
- Du får pengarna tillbaka om vi mot förmodan inte levererar innan 10.00 på utlovad leveransdag. Vi kallar det leveranstidsgaranti.
- Vi har ett begränsat ansvar för varor upp till ett värde av 150 kr per kg enligt NSAB 2015 samt tillämpliga lagar och bestämmelser. Vid behov kan en kompletterande varuförsäkring tecknas.
Om man kryssat i om odling för stora blodmasken så kommer ju en räkning oxå och inte bara betala för lådan.Klart intressantaste kommentaren här. Vad menar du?
Jaha! Du kan alltid maila och kolla, det brukar inte vara några problem att få kopia på E-post.Om man kryssat i om odling för stora blodmasken så kommer ju en räkning oxå och inte bara betala för lådan.
Eller är det jag som blandar ihop det då det var ett tag sedan jag ville ha odling![]()