Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hälsar på farfar, mamma och pappa. Definitivt farfar först och så en bamse kram på det, vet inte hur länge han får va kvar i detta jordeliv. heartVad gör du?
Den här tråden borde vi läsa om 10 år när våra liv återgått till det normala. Den är så fin och visar så tydligt vad människan värdesätter i livet
(Min fetning) och lite spinoff. Jag undrar på riktigt hur lång tid det kommer ta tills tankarna ev återgår till det normala. När kommer det kännas helt tryggt, när (om?) kommer man trängas på samma sätt... Osv.Bjuder in till gårdsfest med övernattning för långväga gäster.
Går på Rögles hemmamatcher och njuter av att trängas bland den euforiska ståplatspubliken.
Åker till Danmark, en dag att bara vandra runt på Louisiana och minst en dag i Köpenhamn.
Jobbar på kontoret och tar IRL-fikapauser och uteluncher med kollegorna.
Går och tränar på gymmet.
Bokar biljetter till Scandinavium och Falsterbo + går på teater, konserter och bio.
Och gör den där trädgårdsresan till England - med Sissinghurst och Great Dixter och annat fantastiskt - som gick om intet förra sommaren.
Kom på; bokar en klipptidHälsa på mamma
Krama pappa
Fira att jag fyllt 40
Fira mitt stora jobbprojekt
Umgås med vänner