Sv: Lastpall?

Du kan ju höra med matvarubutiker el. andra butiker ifall de har någon som ska slängas.. Vissa vill leverantörerna ha tillbaka andra slängs.
 
Sv: Lastpall?

vad ska du ha för lastpall? En engångspall av godtycklig storlek kastar man efter dig, en europapall, 120x80, är en standardpall med pantsystem som industrierna inte brukar slösa med.
 
Sv: Lastpall?

Altså, fråga närmsta person du känner som jobbar på industri...


Eller så kan man göra som jag och GoaMarie, helt enkelt åka och hämta en vid en lastbrygga. :angel:
 
Sv: Lastpall?

delvis knapp.


Tack för svar alla, men jag hittade en övergiven hög lastpallar i skogen så jag har fått tag i en pall :D

Tror inte jägarna saknar den :angel::p
 

Liknande trådar

Tjatter Ja vart finns det någonstans? Alltså där man får plocka jordgubbarna själv och sen köpa med sig dem hem.
Svar
18
· Visningar
954
Senast: lytesout95
·
Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
2 981
Senast: Takire
·
Mat Långfil är den enda fil jag äter. Det är min mellanmålsfil och efterrätt. Butik efter butik har slutat med den i sortimentet. Finns den...
2
Svar
22
· Visningar
1 214
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit utan bil i en vecka nu. Säljaren skyller på allt möjligt. Att verkstan inte haft tid, att det dröjer med att få...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 720
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp