Läste precis nyheterna- det kändes som ett slag i mage

cewe

Trådstartare
15 årig flicka mördad bara dagarna innan skolavslutningen :cry:

Fick sån hemsk känsla ikroppen, idag är det tre år sen och en månad sen dotterns klasskamrat blev mördad.
Det var en jobbig skolavslutning med mycket blandade känslor både hos barnen och de vuxna.

Vet inte vad jag riktigt vill med det här inlägget, var bara tvungen skriva av mig lite.
Shit, nu börjar jag snart grina också.

Sv: Läste precis nyheterna- det kändes som ett slag i mage

Förstår att det är jobbigt att åter bli påmmind om det hemska som hände.Kram

Men fy så mycket hemskt. Får man fråga vad det var som hände?

Kramar

Vill nog inte gå in på vad som hände, det var hemskt och är fortfarande ofattbart :(

Tack för kramen Charmant den behövdes
Ska på skolavslutning snart, dottern går ut nian och det känns på hela klassen att dom verkligen inte vill splittras, så man hoppas dom håller kontakten med varandra för jag tror inte att någon som inte varit i deras situation kan sätta sig in i hur det känns, att förlora en klasskamrat på det sättet.

Tankarna går också till den andra klassen, hoppas dom får lika mycket stöd och hjälp från skolan som dotterns klass fick för det behövs och det behövs länge

Min son har också liknande upplevelser kring sin avslutning!

Ca 14 dagar innan klassen skulle ta studenten,så mötte en klasskompis en omkörande bil i en kurva,klasskompisen väjde,och enda stället att väja till var en bergvägg..
Så bara någon dag innan studenten gick klassen på sin klasskompis begravning..
Sonen sa häromdagen att nu är det tre år sen xx dog!

Kramar!

Usch så jobbigt.

Det är hemsk när sådant händer.
att människor kan vara så hemska mot varandra och barn dessutom!!

När min lillasyster gick sjuan så berättade rektorn på avslutningsdagen att en pojke från skolan tagit sitt liv. Och vi bor i ett litet samhälle:(

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Har tänkt på detta rätt mycket på senaste tid, av anledningar som jag kommer att nämna nedan. Vet inte egentligen varför jag skriver...
2
Svar
33
· Visningar
5 410
Senast: warg
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 158
Senast: cirkus
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 364
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
779
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama