Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi reagerade också på det. Hon försökte intervjua polismannen och fördröjde därigenom utrymningen. Och på ett ganska drygt sätt.Det som chockar mig nu är att en polis säger åt en journalist att backa för de är inte säker på vad som finns i lastbilen (dvs det kan vara en bomb) och journalisten backar inte direkt (allt är i direktsändning på SVT).
Hur dum i huvudet får man vara?!
Ja, jag ifrågasätter inte att de informerar och varnar... Det lät på att de bara åkte runt och ropade ut det, och i mitt huvud blir det ett perfekt sätt att få folk panikslagna istället för att bege sig från platsen.
Utan att vara insatt i den typen av arbete gissar jag att det ibland kan vara psykologiskt överlägset att bara använda enkla direktiv, även om de kan riskera att göra folk stressade? Hellre rädd och flyttad än still och ifrågasättande, typ.Jag tänker att alla redan hade panik i det läget...
Vi reagerade också på det. Hon försökte intervjua polismannen och fördröjde därigenom utrymningen. Och på ett ganska drygt sätt.
Fått tag i min vän. Känns skönt att veta att hon är safe även om hon är mitt upp i det hela.
Alltså, den där SVT repportern!! [/QUOTE
Fy fan vilken jävla gam
Alltså, den där SVT repportern!!
Har de inspirerats från London kanske?
Fy så jäkla obehagligt!
Om någon inte kan ta sig hem så har jag en soffa att sova på!
Finns det någon annan som inte kan ta sig hem finns jag vid KTH