Lastbil har kört in i folkmassa i centrala Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska försöka gå från innerstan ut till Solna. Helt fel håll för mig men kanske kan jag ta mig hem därifrån på något sätt. Nu vill man bara bort härifrån.

I princip 90 % av alla jag känner bor/arbetar i city i Sthlm, långt i från alla som har bekräftat att de är ok. Orolig :(

• Gilla
Reactions: Lo_
Jag med för det är min enda syster och högt älskad.
Jag håller alla mina tummar och tår.

Såg det här hos DN:
"Både Telenor och Tele2 har övebelastade nät som gör det svårt att ringa. Datatrafik kan fungera och kunderna rekommenderas att använda sociala medier. Telia uppger att de inte har några problem med mobilnätet."

:cry: Jag fick reda på det via SMS från mamma, hon skickade, "är hemma, ej på stan" och jag fattade noll... Nu ramlar det in från många vänner i Stockholm, en del sitter fast på jobb, andra har fått eskort ut av polis efter ha varit inlåsta i butiker. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En ryttare och häst skadades när de i samband med en ridtur blev tvingade att väja in i en stenmur vid möte med en lastbil. Föraren...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Grazing
·
Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 750
Senast: Mabuse
·
Samhälle För "hundrafemtielva" år sedan, innan jag omskolade mig, jobbade jag som bussförare i Sörmland, men dagliga körningar upp till...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 480
Senast: MissFideli
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar