Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår att det är skitjobbigt för dig just nu, men det behöver inte ha hänt något. Det finns säkert hundra andra anledningar till att hon inte svarar på direkten. Jag hoppas att hon hör av sig snart. KramRedan gjort + Facebook och på arbetet var hon inte ,hon hade gått vid 14 tiden,inte bra.
Har de bekräftat det med? Jag har bara sett att de dementerat infon.Alla rykten om skjutningar på olika ställen i city har hittills ännu inte visat sig ha nån substans. Det får gärna fortsätta bara vara just rykten.
Polisen bekräftar skottlossning vid Fridhemsplan, samtidigt som polisen dementerar skottlossning vid Fridhemsplan.
Kan jag hjälpa dig med recept?
Min mamma var där, hon stod vid övergångsstället Drottninggatan/Mäster Samuelsgatan när lastbilen kom dånande De har suttit i en hotellkällare men fått komma upp precis nu, men inte gå hem.
Jag är i Skåne men har hela familjen i Stockholm. Alla mår bra men pappa är inlåst nånstans i centrum. Och mamma fyller år idag... det telefonsamtalet blev inte riktigt som jag tänkt
Fy fan. Det var väntat men jag blir så jävla matt och less varje gång det sker.
jag bor vid odenplan och håller mig borta från fönster utåt bara vid fönster mot innergården.Bor på Sankt Eriksplan så alla rykten om skottlossning vid Fridhemsplan gör mig väldigt nervös.... Helt sjukt hela alltihopa, fullt med utryckningsfordon och helikoptrar här, mår riktigt illa känner jag.
Åh fy....det måste kännas ännu hemskare när det kom så nära en anhörigMin mamma var där, hon stod vid övergångsstället Drottninggatan/Mäster Samuelsgatan när lastbilen kom dånande De har suttit i en hotellkällare men fått komma upp precis nu, men inte gå hem.
Vad underbar du är men jag har recept måste bara till ett apotek för att hämta ut det. Men glad att jag inte hann in till centralen för att hämta ut det.
Tack och lov ännu så länge nyanserade kommentarer.
Min mamma var där, hon stod vid övergångsstället Drottninggatan/Mäster Samuelsgatan när lastbilen kom dånande De har suttit i en hotellkällare men fått komma upp precis nu, men inte gå hem.
Trodde de bekräftat skottlossning vid Hötorget och vid Åhlens? Det sa de i sändningen jag följer (DN).
Bor på Sankt Eriksplan så alla rykten om skottlossning vid Fridhemsplan gör mig väldigt nervös.... Helt sjukt hela alltihopa, fullt med utryckningsfordon och helikoptrar här, mår riktigt illa känner jag.
Har de bekräftat det med? Jag har bara sett att de dementerat infon.
Verkligen förvirrat.
4:an har skött rapporteringen exemplariskt hittills tycker jag.
Det var en reporter på p4 som åkt buss och dom höll på att kolidera med lastbilen .Dom rusade ur bussen för att hjälpa dom skadade och han sa minst 4 st var i sådant skick att dom inte var någon ide att försöka återuppliva .Det är bara att hoppas inget mer händer .Mina tankar går till dom drabbadeTvå personer är bekräftat döda, ev. är dock fem personer döda