Både och tycker jag. Jag tycker det är lite jobbigt när man väntar på att få tag på vänner få avisering och det är någon som är i Luleå.Hellre för mycket än för lite i en sån här situation tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både och tycker jag. Jag tycker det är lite jobbigt när man väntar på att få tag på vänner få avisering och det är någon som är i Luleå.Hellre för mycket än för lite i en sån här situation tycker jag
Ja men dom jag VET inte är där menar jag naturligtvis!Fast det kan ju vara folk som var i Sthlm av någon anledning fast de inte bor där
Som skulle ha börjat 17.15Väntar spänt på polisens presskonferans.
Förvånar mig inte att den är sen.Som skulle ha börjat 17.15
Men folk som inte ens är i stockholm som markerar sig som säkra. Blir lite störd..
Han på fyran som pratade om att behålla lugnet och inte sprida rykten. Han verkade vettig tycker jag
Kan ju finnas fler anledningar till det. Jag bor och jobbar i Vallentuna, så i min värld är jag ju långt bort, även om jag var i centrum imorse, men efter ett antal frågor från folk i form av "du är väl inte i centrum?" eller från såna på annan ort som har dålig koll på Stockholms geografi, om jag är okej, så insåg jag att det var enklast att markera mig som säker, så ser alla som undrar.Fast det kan ju vara folk som var i Sthlm av någon anledning fast de inte bor där Det är ju faktiskt mycket folk som rör sig där.
Men folk som inte ens är i stockholm som markerar sig som säkra. Blir lite störd..
Han på fyran som pratade om att behålla lugnet och inte sprida rykten. Han verkade vettig tycker jag
Mitt kusin barn bor i Jämtland, hen var visade sig vara mitt i centrum Stockholm idag. Tack och lov safe men nära det som hände. Jag har även vänner som har många utländska vänner som bor långt ifrån Stockholm men har fått förfrågningar från utlandet om de är safe.Både och tycker jag. Jag tycker det är lite jobbigt när man väntar på att få tag på vänner få avisering och det är någon som är i Luleå.
De säger på presskonferens att de förstärkt polisnärvaron i hela landet.Om alla styrkor nu finns i Stockholm, skulle inte det då vara perfekt tillfälle att slå till någon annanstans?
De säger på presskonferens att de förstärkt polisnärvaron i hela landet.
Ännu tyder allt på en enskild händelse med en lastbil fylld med öl/läsk, så det finns ingen anledning att ta ut någon ytterligare händelse i förskott.Om alla styrkor nu finns i Stockholm, skulle inte det då vara perfekt tillfälle att slå till någon annanstans?
Naturligtvis har inte Sveriges samlade poliskår/insatsstyrkor skeppats till Stockholm. Däremot finns alla tillgängliga resurser tillgängliga, vilket är en annan sak.Om alla styrkor nu finns i Stockholm, skulle inte det då vara perfekt tillfälle att slå till någon annanstans?