Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det som pågår?
Jag promenerar norrut tillsammans med stora folksamlingar. Många försöker promenera ut från city.
@Sleepan: Du skulle ju jobba inatt (fast jag misstänker att det blir lite "all hands on deck" för polisen i större städer idag) så var försiktig
Det här var radions P1, där de plötsligt fick in "bekräftade uppgifter på skottlossning vid Fridhemsplan från polisen!", där den andra reportern avbryter med orden "Polisen dementerar nu en skottlossning vid Fridhemsplan."Polisen bekräftar skottlossning vid Fridhemsplan, samtidigt som polisen dementerar skottlossning vid Fridhemsplan.
Tack, vad fint av dig! I vår stad finns inget som tyder på att något ska hända, men vi kommer helt klart få jobba med detta under kvällen och natten ändå i form av trygghetsskapande arbete.
Du och din yrkeskår är värda er vikt i guld! Tack för att ni finns och jobbar för oss allaTack, vad fint av dig! I vår stad finns inget som tyder på att något ska hända, men vi kommer helt klart få jobba med detta under kvällen och natten ändå i form av trygghetsskapande arbete.
+1 på den! Har en sån enorm respekt för alla poliser och sjukvårdspersonal som ger sig rakt in i det här och orädda och osjälviskt riskerar sina egna liv för att hjälpa andra.Jag är tacksam för att ni finns Hälsa gärna det till kollegorna också!
Jag promenerar norrut tillsammans med stora folksamlingar. Många försöker promenera ut från city.
Hellre för mycket än för lite i en sån här situation tycker jagMen folk som inte ens är i stockholm som markerar sig som säkra. Blir lite störd..
Han på fyran som pratade om att behålla lugnet och inte sprida rykten. Han verkade vettig tycker jag
Men folk som inte ens är i stockholm som markerar sig som säkra. Blir lite störd..
Han på fyran som pratade om att behålla lugnet och inte sprida rykten. Han verkade vettig tycker jag