Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är oerhört fundersam på hur kaparen tog sig ur bilen oskadd? Han måste ju ha skadats? Det är väl inte underligt om han tog sig bort i det allmänna kaoset, men ändå?
Jag är oerhört fundersam på hur kaparen tog sig ur bilen oskadd? Han måste ju ha skadats? Det är väl inte underligt om han tog sig bort i det allmänna kaoset, men ändå?
Mjo, iofs. Samtidigt så var det vad mina amatörmässiga ögon kan se en äldre bild, den borde ha blivit lite mosad iaf?Så länge hytten inte är intryckt borde han ha klarat sig ok. Det är ju inte så många pelare där han körde in i huset och skåpet verkar ha tagit största smällen.
Jag har ju testat att krascha med en King Cab rejält och det behöver inte blir stora synliga skador, speciellt inte om han hade mask. Det enda som syntes på mig var brännmärken från airbagen.
Vem var hur? Det vet de väl inte? Den som gripits i Märsta hade skador men vi vet fortfarande inte om det är kaparen eller någon som var på fel plats, precis som många andra. Att han åkte till Märsta kan ju ha varit pga chock. Ingen vet något än.Det sas väl att han var skadad?
Mjo, iofs. Samtidigt så var det vad mina amatörmässiga ögon kan se en äldre bild, den borde ha blivit lite mosad iaf?
Hoppas det gör ordentligt ont.Det sas väl att han var skadad?
Den från Aftonbladet där man der skåpet sticka ut.Vilken bild då?
Hoppas det gör ordentligt ont.
Nä, det där gör ingen nytta. Hämnd kan man leka med i tanken men i det riktiga livet har det ingen plats.
Visar det att de gripit misstänkta ska de få en rättvis och opartisk rättegång.
Det vet vi väl inte?!Han har haft död på 5 människor, någons barn, make, förälder. Jo han kan gott ha riktigt ont.
Vem var hur? Det vet de väl inte? Den som gripits i Märsta hade skador men vi vet fortfarande inte om det är kaparen eller någon som var på fel plats, precis som många andra. Att han åkte till Märsta kan ju ha varit pga chock. Ingen vet något än.
Den från Aftonbladet där man der skåpet sticka ut.
Det vet vi väl inte?!
Han har haft död på 5 människor, någons barn, make, förälder. Jo han kan gott ha riktigt ont.
Han har haft död på 5 människor, någons barn, make, förälder. Jo han kan gott ha riktigt ont.
Fast helt öppet var det väl inte innan? Det lär väl ha funnits dörrar iaf?Jag kollade på Aftonbladet igen och vet inte om det är samma bild men det verkar som om skåpet nästan gått under taket och så länge han inte smällde in i en pelare borde han ha klarat sig helt ok. Rejäl whiplash kanske.