Längtar :)

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Ska åka och titta på en, förhoppningsvis, blivande trav och monte stjärna. Vill ha alla tips jag kan få vad jag ska kolla extra noga på, vad jag ska tänka på när jag rider/kör, hur man prutar bäst :angel: . Nej skämt och sido. Kommer så klart försöka få ner priset lite men går det inte så tar jag henne för utgångspriset.
så, alla tips är välkomna ;)

Sv: Längtar :)

Jag hade en lång tråd om detta i vintras som hette "Vad ska man tänka på..." eller nåt liknande.
:idea:

Leta upp den för där fick jag mycket bra tips och råd som jag sedan inte följde. :angel:

det är som att köpa en gammal bil!? peka på defekter och var inte entusiastisk eller ivrig! lägg ett skitbud och håll tummarna! M

hahaha, tyvärr har jag redan talat med ägaren och sagt att jag är jätte intresserad av hästen;) Uppdaterar imorgon ;)

tack :) hon var helt underbar, var länge sedan jag red/körde en häst med sånt steg och motor. Hon tog två steg sen var hon uppe i fullfart :)Kan inte fatta de än :) Sa klick med en gång jag tog tömmarna och sen när jag satt i sadeln (både provred och körde)...Är i trans :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 678
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar