Längtar tillbaka till de gamla hederliga diskussionsforumen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var och en blir salig på sin tro brukar det heta... jag har också en NPF-diagnos, därför brukar jag vara mån om att inte göra något extra som sticker ut och råkar irritera andra, det brukar ske omedvetet ändå :angel:
Hur som hellst kan jag bara konstatera att en signatur i fet stil är ett väldigt litet problem i jämförelse med mycket annat. Någon har klagat på en störande avatar. Avaten ifråga är en bild av en naken överkropp, men det är inte så illa tycker jag. Det finns faktiskt värre saker än så, men just nu kommer jag inte på något. Så fort man gör någonting soom bryter emot reglerna får man en massa reaktioner både för och emot. Det är viktigt för att få veta vad som man behöver ändra på. Sedan är det så att om någon får mycket klagomål finns det även de som säger att man ska fprtsätta stpå på sig och v¨ga vara sig själv. Man ska inte låta någon trampa på en.

Gold Pethead
 
Jag gillar ju att någon som inte följer mallen hittar hit.
Min avatar retar gallfeber på några, andra flinar åt den.
Att man väljer att skriva en signatur måste vara något av det mest harmlösa man kan göra som ändå genererat så mycket frustration hos några?

//Hej hopp flaggan i topp

Varför tycker du det är kul att driva med folk som av någon anledning har koncentrationssvårigheter? För eftersom du tar efter detta med fetad signatur ser det ut som att det är vad du vill göra?
 
Jag gillar ju att någon som inte följer mallen hittar hit.
Min avatar retar gallfeber på några, andra flinar åt den.
Att man väljer att skriva en signatur måste vara något av det mest harmlösa man kan göra som ändå genererat så mycket frustration hos några?

//Hej hopp flaggan i topp

Fast diskussionen handlar väl både om man saknar signaturer på Buke och om det signaturskrivande TS bedriver?

Om det första tycker jag absolut inte, ett införande av signaturer vore mycket dåligt.

Om det andra tycker jag inte så mycket alls. En användare med signatur gör inte stor skillnad. Även om jag ogillar att scrolla nonsenstext.
 
Varför tycker du det är kul att driva med folk som av någon anledning har koncentrationssvårigheter? För eftersom du tar efter detta med fetad signatur ser det ut som att det är vad du vill göra?

Ts har ju också svårigheter med detta, no offence. För henne betyder då så mycket att få skriva sin grej att hon hellre vill bli blockad.
Varför driver du med henne men hennes svårigheter? Det är ju samma sak
 
Varför tycker du det är kul att driva med folk som av någon anledning har koncentrationssvårigheter? För eftersom du tar efter detta med fetad signatur ser det ut som att det är vad du vill göra?

Driver inte med det. Men jag startade en liten supportklubb/motståndsrörelse för att man faktiskt får skriva en signatur om man vill. Och vi ska väl försöka vara välkomnande och inkluderande?
Det finns de jag får krupp av på grund av skrivsätt, men jag behöver ju inte skriva det till dem. Jag bara låter dem passera så gott det går.

///hej hopp med bar överkropp
 
Och jag saknar inte möjligheten att ha en permanent signatur, men vill någon ha det så mycket att de skriver dit den- feel free. Jag har inte behovet, men jag kan stödja det för att det finns en orsak.
 
Ts har ju också svårigheter med detta, no offence. För henne betyder då så mycket att få skriva sin grej att hon hellre vill bli blockad.
Varför driver du med henne men hennes svårigheter? Det är ju samma sak

Va? Var driver jag med TS? Jag har trevligt frågat om hon inte kan låta bli att feta, detta besvarade hon inte.

Sen får jag väl erkänna att jag har svårt att förstå att avsaknad av signatur kan göra det svårläst.
 
Driver inte med det. Men jag startade en liten supportklubb/motståndsrörelse för att man faktiskt får skriva en signatur om man vill. Och vi ska väl försöka vara välkomnande och inkluderande?
Det finns de jag får krupp av på grund av skrivsätt, men jag behöver ju inte skriva det till dem. Jag bara låter dem passera så gott det går.

///hej hopp med bar överkropp

Fast det är ju det du gör. Jag och några till talar om att det ger oss problem, då börjar du göra likadant. :confused:
 
Va? Var driver jag med TS? Jag har trevligt frågat om hon inte kan låta bli att feta, detta besvarade hon inte.

Sen får jag väl erkänna att jag har svårt att förstå att avsaknad av signatur kan göra det svårläst.

Du frågade om hon sluta, hon vill inte sluta. Det är helt ok.
Ingen driver med dig eller Ts.

Det är ett problem för dig med signaturer, för Ts är det ett problem att inte ha signatur, varför ska just du få som du vill?

Jag tror bara jag och Hyacinth ville stå upp lite för Ts då hon fick mycket kritik för något som är helt ok.

/Tack och hej leverpastej
 
Du frågade om hon sluta, hon vill inte sluta. Det är helt ok.
Ingen driver med dig eller Ts.

Det är ett problem för dig med signaturer, för Ts är det ett problem att inte ha signatur, varför ska just du få som du vill?

Jag tror bara jag och Hyacinth ville stå upp lite för Ts då hon fick mycket kritik för något som är helt ok.

/Tack och hej leverpastej


Exaktamente!

//huvudet på spiken
 
Hur som hellst kan jag bara konstatera att en signatur i fet stil är ett väldigt litet problem i jämförelse med mycket annat. Någon har klagat på en störande avatar. Avaten ifråga är en bild av en naken överkropp, men det är inte så illa tycker jag. Det finns faktiskt värre saker än så, men just nu kommer jag inte på något. Så fort man gör någonting soom bryter emot reglerna får man en massa reaktioner både för och emot. Det är viktigt för att få veta vad som man behöver ändra på. Sedan är det så att om någon får mycket klagomål finns det även de som säger att man ska fprtsätta stpå på sig och v¨ga vara sig själv. Man ska inte låta någon trampa på en.

Gold Pethead
Men varför klampa in med storstövlarna och köra på my way is the high way utan att på något sätt känna av omgivningen?
Förlåt men det är sånt här beteende som tyvärr bidrar till samhällets negativa syn på NPF-diagnostiserade personer.
 
Men varför klampa in med storstövlarna och köra på my way is the high way utan att på något sätt känna av omgivningen?
Förlåt men det är sånt här beteende som tyvärr bidrar till samhällets negativa syn på NPF-diagnostiserade personer.

Eller så kan ju omgivningen se Ts som en helt ny rolig människa att diskutera med.

Hon bryter ju inte mot någon regel här på forumet, alltså gör hon inget fel. Om hennes grej är att skriva signaturer får hon göra det, varför ska det störa omgivningen?
Är inte omgivningen anpassningsbar varför ska Ts anpassa sig?

Två personer vill olika saker, varför ska du ha ''rätt'' och hon sluta? För att du varit medlem längre? Det låter ju inte så trevligt.

/Hej hopp smörsopp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp