Långritt!!!

A

Ajano

Vi är ett gäng som har tänkt rida på långritt i sommar :bump:, nu vill jag ha förslag på ridvägar, ridleder mm, helst ska vi kunna utgå ifrån Almunge/knutbytrakten, har funderat på att rida uppåt Dalarna, nån som vet om det finns nån bra väg? Annars kommer vi nog att rida på gamla järnvägen mot Rånäs, Rimbo, Norrtälje/alt Stockholm för dom vägarna vet vi är bra. Men som sagt vi är öppna för förslag och är det några som vill hänga på, är det bara att höra av sig.

Förresten en fråga till: Vi ska ha en vagn med som vi tar packningen på, finns det någon i detta avlånga land som har en lämplig vagn att låna ut :)? Har själv bara rockard och den är för liten. Vi hade tänkt typ flakvagn, trilla el likn. som ska dras av en travare så den ska inte vara jättetung. Det är också bra om den finns någorlunda nära typ Stockholm/Uppsala el likn. :banana:

Jag önskar jag oxå kunde haka på. Meeeeeeen lite smågravid just nu och det verkar bli åt flodhäst hållet!!
Men ni måste berätta sedan hur det gått!!

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 672
Senast: MiniLi
·
Träning Okej, så jag har en unghäst på 3,5 år jag red in i höstas. Allt gick så jävla bra, vi tog det i våran takt och red för tränare givetvis...
Svar
7
· Visningar
1 473
Senast: Trissa
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 990
Senast: shia
·
Träning I sommar så planerar jag att ge mig av på långritt med min yngre syster och våran gemensamma kompis. Dock så är det lite saker jag...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: Ichigo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama