• Avel
  • Trådstartare Trådstartare AnonymaRut
  • Startdatum Startdatum
A

AnonymaRut

Jag har sökt å sökt å sökt efter information om Landgraf men jag hittar verkligen INGENTING! (kan bero på min inkompetens vad gäller datorer:D)
Så därför ber jag återigen kära buke om hjälp!:angel:

finns det någon här inne som vet någonting om Landgraf? Vad han gör/har gjort? Bilder? Stam?Resultat?
Ja allt helt enkelt!:o

snälla buke hjälp mig!;):banana:

Sv: Landgraf

Ett tips är att googla!
Stam: länk raderad av moderatorn

länk raderad av moderatorn

Senast ändrad av en moderator:

Tack så jätte mycket för länkarna!!!:laugh:
jag försökte faktiskt googla..men som sagt mina tekniska färdigheter är lika med noll:o:D:angel:

Men på den sidan så stod det ju mkt om hoppkarriären..men är det någon som vet något om hurovida hans avkommor har gjort något på dressyrfronten?:o:idea:

Ett tips är att googla!
Stam: länk raderad av moderatorn

länk raderad av moderatorn
Moderatorn påminner om forumreglerna, att man ska svara på ställda frågor HÄR och inte genom att länka till annan plats!
Länkar får användas för fördjupning, när svar på frågan finns här.

här är en bild iaf :)

Landgraf.jpg

Tack för svaren!:laugh:
Är det någon här som har varit i kontakt med några avkommor till honom?Å hur var de isf?(jag vet att det självklart är individuellt å att alla är olika, men man brukar ju ändå ofta kunna se lite likheter mellan dom);)

Lancier 987 är en avkomma direkt efter Landgraf, har lämnat super temp på sina avkommor. Kom till Sverige på äldre dar så han har inte så många avkommor i Sve, är Elitprem i Danmark där han bla lämnat OS -hopparen Lando.Lancier dog tyvärr i år. Även hans godk son Looping.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 358
Senast: Bison
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 691
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 396
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 830
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka