Zanuzzi
Trådstartare
Jag tar studenten till våren. Jag har gått med panikkänslor i flera år för att jag inte har vetat vad jag ska göra efter gymnasiet, och jag har fortfarande inte bestämt mig helt. Men det lutar mot en skrivarutbildning på folkhögskola.
Det kändes så skönt att äntligen ha lite hum om vad man ska göra sen. Men nu har verkligheten hunnit ikapp. Om jag börjar på folkhögskola måste jag flytta. Flytta ifrån mina djur, det käraste jag har.
Hur ska jag klara det?
Katten som jag älskar högst i världen är 13 år och han går minsann inte att flytta på hur som helst, som honom måste jag skiljas från. Men kaninerna då? 7 år gamla helsyskon som jag haft sedan de kom till världen. Ska jag bara lämna dem?
Får man ha kaniner med sig på folkhögskolor? Någon som vet?
Någon som har flyttat ifrån sina djur och kan bidra med lite stöd?
Tacksam för svar!
(Vet inte om den här tråden kanske borde ha legat på äu, men lägger den här eftersom den handlar om "andra djur". Passar den inte här får någon flytta den).
Det kändes så skönt att äntligen ha lite hum om vad man ska göra sen. Men nu har verkligheten hunnit ikapp. Om jag börjar på folkhögskola måste jag flytta. Flytta ifrån mina djur, det käraste jag har.
Hur ska jag klara det?
Katten som jag älskar högst i världen är 13 år och han går minsann inte att flytta på hur som helst, som honom måste jag skiljas från. Men kaninerna då? 7 år gamla helsyskon som jag haft sedan de kom till världen. Ska jag bara lämna dem?
Får man ha kaniner med sig på folkhögskolor? Någon som vet?
Någon som har flyttat ifrån sina djur och kan bidra med lite stöd?
Tacksam för svar!
(Vet inte om den här tråden kanske borde ha legat på äu, men lägger den här eftersom den handlar om "andra djur". Passar den inte här får någon flytta den).