Lämna kissekatten..

L

LillAmi

Imorgon måste jag lämna kissen på kattpensionat för 16 dagar eftersom jag ska åka bort. Ugh.. Det känns jättejobbigt! Jag känner mig verkligen fånig över detta men jag och Chippo har f*n världens connection! Han är inte ett djur för mig, han är typ min bästaste bästa vän! Det är inte alls samma relation som jag har till hästen. Hästen lämnar man i stallet på kvällen, medan kissen kommer och sover på huvudkudden varje natt. Någon som känner igen sig? Är du också bästis med din katt? ;)

Ps. Jag är seriös, jag kommer störttjura imorgon när jag måste lämna honom.

Sv: Lämna kissekatten..

Förstår dig, mina kissar e mina små bebisar, å man kan bli himla mammig när det gäller dem! Är iofs likadan när det gäller pålle, har medryttare (ska snart ha bebis :) ) och de dagar jag inte är i stallet saknar jag lilla Venusen och ojjar mig för att allt inte skulle va bra med henne, även om jag verkligen litar på min medryttare. Så fjantig man kan va!

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 395
Senast: monster1
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 675
Senast: Pancakes
·
T
Relationer Jag vet inte varför jag skriver här, jag har inga vänner på det här forumet, men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 988
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Negativa kommentarer om vårt hundval undanbedes vänligt men bestämt. Jag är ute efter generella råd utifrån rådande omständigheter och...
Svar
16
· Visningar
2 434
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama