Lämna bort kaninerna en vecka..

Scandi

Trådstartare
Ska iväg på semester snart (hoppas jag) men behöver någon som tar hand dom mina fåglar och kaniner. Någon som vet något bra pensionat eller så man kan lämna dem till? Bor mellan göteborg och alingsås (floda, närmare bestämt).

Sv: Lämna bort kaninerna en vecka..

Hör med djuraffärer, de brukar kunna rekommendera och har ibland anslagstavlor där man kan hitta lite allt möjligt;)

Sv: Lämna bort kaninerna en vecka..

Har du ingen granne eller vän annars som vill tjäna en slant och mata och sköta om dem?
:)

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 982
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 660
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka