Läkarintyg.

Nebraska

Trådstartare
Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan pga. pandemin. Men är det så än?

Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan pga. pandemin. Men är det så än?
Skiljer sig åt, min kommunala arbetsgivare har åttonde dagen igen. Fk har samma tidsgränser som vanligt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Är sedan 2 veckor sjukskriven för stress. Stress som uppkommit av jobbrelaterade saker - att i många år bli bortprioriterad och det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 460
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ännu en kvinna
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt