Att få svar? Jag brukar ringa nån dag efter och fråga efter svar... Har alltid varit klart då brevsvar kan ta betydligt längre, ibland kommer inget brev alls
Det beror på vilka prover som är tagna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att få svar? Jag brukar ringa nån dag efter och fråga efter svar... Har alltid varit klart då brevsvar kan ta betydligt längre, ibland kommer inget brev alls
Ja jag hoppas det..
Har upptäckt att jag får massa blåmärken från ingenstans? Men det hänger väl ihop.
Däremot förstår jag inte att jag ska ha infektion i kroppen eftersom jag inte är förkyld/magsjuk osv?
Mm tänker göra det...och byt vårdcentral kanske.
Jo ska bara ha tag på mottagningen först, får väl ringa imorgonbitti..Du kanske kan gå till gyn för mensen? Ju fler symtom som du söker vård för så måste de förr eller senare ta tag i problemet ordentligt.
Har du fått utskrift på värdena själv eller är det läkaren som sagt att de är "bra"? Jag hade senast 4,1 i TSH, det tyckte min dr var "ganska bra". Behandlingsmålet när man tar Levaxin (vilket jag gör) är ett TSH på max 1.Kan man ha fel på sköldkörteln fast proverna säger att det är bra värden?
För min vän, tycker att det låter som sköldkörteln som spökar