Lagom hemsk film

M

MillyM

Min dotter ska ha ett sova över-Halloweenparty. Det blir 15 st 9-åriga tjejer som ska bli lite lagom skrämda.
De ska ut och spöka en sväng hos grannarna och sen in och se film har vi tänkt. Någon som har förslag på lagom hemsk film, jag vet inte riktigt vad som finns?

MillyM

Sv: Lagom hemsk film

Spökhuset med Eddie Murphy. En ganska lagom kul/läskig film för barn. Handlar om en familj som köper ett spökhus å allt som händer då :laugh:
Sen tror jag att de gjort två st filmer om Scooby Doo med skådespelare. Där finns ju även möjligheten till svenskt tal.
Det var filmer som mina barn gillade skarpt.

"Monster House" (tecknad) tyckte både min dotter och min flickväns son var lagom läskig. De var 10 respektive 6 första gången de såg den.

Nightmare before Christmas och Corpse Bride

härliga animerade filmer, gillar speciellt Nightmare,
roliga sånger som ungar älskar

Tack för förslagen, vi ska kolla upp dessa filmer!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 846
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 454
Senast: lilstar
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 366
Senast: Madalitso
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 601
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar