Lägga upp filmer??

replica

Trådstartare
Jag har gjort olika filmer som jag nu vill lägga upp på nätet..

Har bland annat använt mig av filefront.com, kruxet är att man måste vara medlem där för att få ladda hem något. Likadant är det med fileplanet.com etc..
Så nu till min fråga, vart kan man ladda upp filmer, gratis, så att vem som helst kan ladda hem dem utan att behöva regga sig?

Min ena film ligger för nuvarande uppe på adressen:
Länk (prova gärna för att se om det funkar!)

Vissa kan ladda hem den, andra inte.. :crazy:
 
Sv: Lägga upp filmer??

jag skulle nog säga att man har ett webhotell så kan man ju bara länka eller göra en sida som spelar direkt.
inte så avancerad kod. det är väl det enklaste sättet..
klart att det inte är helt gratis men ändå. det borde funka även på passagen eller likande webhotell, bara det finns utrymme.

Jag gjorde ett Tågspan för att tävla med resten av svenska tågmuppseliten och för att reta en intresserad kompis :P

men ja..

det ser ut så här.
länk här..

eller bara ladda ner filmen
så är länken http://www.disparat.com/sparspring/X60_6006.MOV
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Lägga upp filmer??

Filmerna blir trots allt rätt stora. Den som redan finns på nätet är på 28MB.
Sedan har jag inte tillgång till något webbhotell, därför letar jag efter gratis sajter där man kan lägga upp filer.

Men tack ändå :)
 
Sv: Lägga upp filmer??

AlmetosDon skrev:
Filmerna blir trots allt rätt stora. Den som redan finns på nätet är på 28MB.
Sedan har jag inte tillgång till något webbhotell, därför letar jag efter gratis sajter där man kan lägga upp filer.

Men tack ändå :)
nej jag förstod det men hålelr man på med det som intresse tänkte jag att det kan vara värt de kronorna.. finns från 9 kr/mån och uppåt
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 213
Senast: mamman
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 031
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 259
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp